بحر العشاق
الذهاب إلى الصفحة... للكبار فقط!! منتدى الحياه الزوجية إضافة رد %D9%85%D8%B1%D8%AD%D8%A8%D8%A7
بحر العشاق
الذهاب إلى الصفحة... للكبار فقط!! منتدى الحياه الزوجية إضافة رد %D9%85%D8%B1%D8%AD%D8%A8%D8%A7
بحر العشاق
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحر العشاق

الرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
اهلا ومرحبا بيكم فى شبكه ومنتديات بحر العشاق

الذهاب إلى الصفحة... للكبار فقط!! منتدى الحياه الزوجية إضافة رد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سهيل سيد

الجوزاء

الذهاب إلى الصفحة... للكبار فقط!! منتدى الحياه الزوجية إضافة رد Empty
مُساهمةموضوع: الذهاب إلى الصفحة... للكبار فقط!! منتدى الحياه الزوجية إضافة رد   الذهاب إلى الصفحة... للكبار فقط!! منتدى الحياه الزوجية إضافة رد Emptyالأربعاء 14 أبريل 2010, 6:26 pm

[center]

للكبار فقط!!
....................................
كلمة بنشوفها كتير اوى وبتمر علينا اكتر مثلا فى الافلام واحنا صغيرين
انا مرة مثلا كنت داخل فيلم وما دخلتش علشان نسيت البطاقة ومش مصدقين انى عندى 22 سنة وكل دا علشان عبارة _للكبار فقط!!
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نتكلم مع بعض
""""""""""""""""
مرحلة قبل الخطوبة وبعد الخطوبة
قبل الخطوبة
:::::::::::::::::
الواحد يكون عايش زى العصفور الحر يعمل اللى عايزه مافيش شئ يمعنه يحب اكتر من مرة يكره اكتر من مرة يكون معاه فلوس كتير يصرف براحته زى ماهو عايز
"""""""""""""""""
بعد الخطوبة
::::::::::::::::::::
ههههه اولا انا لسة خاطب وياريتنى ما خطبت كل يوم بصرف فوق 100 جنيه لبس لخطبتى بصرف على اكلها وشربها وكل دا علشان خطبت انا مش قصدى كل البنات فى بنات حلوة وفى زى خطبتى مادية وبتحب الفلوس ومش عارف اسبها ومش عارف احبها ومش عارف اكره وهى بتحبنى اوى انا مقدر دا بس ماعنديش شعور ناحيتها اديك الاخوة الاعضاء معظمهم خطابين ومروا ذيا
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرلحة الشبكة وبعد الشبكة
""""""""""""""""""""""""""""
لو سئلت نفسك وقلت ليه سموها شبكة بص يا معلم شبكة علشان تتشبك وما تعرفش تهرب ومش كدة وبس انت لازم تدفع مهر لا وكمان لازم يكون عندك شقة وعربية شاهين وبتشتغل فى الكويت ولازم مراتك تلبس كل ساعة طقم طب ليه كدة فى حاجة اسمها ترشيد نوفر شوية وغير الشبكة ام فلوس كتير حاجة تجنن
::::::::::::::::::::::::
بعد الشبكة
العب يا معلم كل يوم عزومة حاجة معروفة لازم تجيب لمراتك تليفون محمول وما يكونش صينى يكون n97 مش اقل من دا ولازم تجيب لاصحابها هدية كدة والا تشوف العين الحمر وعليك نص الجهاز وساعات بيكون كله ,السيما كل فيلم ينزل لازم تغرم وتروح تشوفه كدة والا العين الحمرا ,الاعياد وصلنا مرحلة الاعياد كل عيد لازم تديها رنة قبل صلاة العيد تعرفها انت رايح فين وبعد صلاة العيد تعرفها انك خلصت وتروح تقف ادام بيتها لحد لما تلبس وتتفسح وتروح الملاهى ومابيكونش معاه ولا شلن انت اللى تدفع وطول ايام العيد دفع دفع,وشم النسيم تتصل بيك تقولك شميت النسيم يا حبيبى تقولها لا تقولك حضر ايديك على 1000 جنيه علشان نشمه مع بعض طب ليه التكاليف دى تقولك بس عازمها عائلتها على فسيخ انا مالى بعائلتها انا هاتجوزها هى مش عائلتها
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرحلة كتب الكتاب والدخلة
"""""""""""""""""""""
المرحلة دى لازم توريها العين الحمرا لاحسن تركب وتدلدل رجليها اسمع كلامى اسف انا نسيت حاجة فى حاجة اسمها القيمة انا حضرت كذا قيمة بص يا سيدى والد العروسة يقعد على كرسى رجل على رجل وانت جانبه وتفتكر كل حاجة مثلا العروسة جابت 20 مشبك لو مشبك ناقص تشترى عشرين دا شرط فاكر اللبس اللى انت جابته دا مش بتاع القيمة القيمة ليها لبس تانى انت لازم تسرق عشلان تعرف تتجوز اليومين دول
::::::::::::::::::::::
احلى مرحلة واخر مرحلة مرحلة البيت السعيد ليلة الدخلة كله عارف بيعمل ايه شهر العسل لازم يكون فى شرم الشيخ او الغردقة غير كدة هتسيب البيت وفى هدية الجواز وهدية شهر العسل استنى اصحابها لما يجوه لازم تشترى حاجة نطيفة علشان تبان انها عايشة عيشة فل تروح حضرتك اغلى سوبر ماركت تشترى اغلى حاجة وترجع بيها تانى تشترى الاغلى وما لاقتش اغلى لازم تجيب والكلام كتير بصوا تحت
:::::::::::::::::
انا بنصح بالجواز اليومين دول لاحسن بيقول بعد كدة العريس هيدفع ضريبة على العروسة موضوعى دا مش بيخص كل البنات دا نموذج من قلة من البنات وليس اغلبية وانا حظى سيئ انى خطبت من القلة دول

لو موضوعى حلو قول حلو لو مش حلو قول اسبابك ولكن انا واثق انه هيعجبكم وسلامى لكا الاعضاء وللمشرفين وللادارة وكل اخوانا الكرام يارب ماكون تقلت عليكم

السلام عليكم ورحة الله وبراكاته
http://www.tagged.com/profile.html
بودى
مــديــــرٍ عـــــآإم
مــديــــرٍ عـــــآإم
بودى

الذهاب إلى الصفحة... للكبار فقط!! منتدى الحياه الزوجية إضافة رد Empty
مُساهمةموضوع: رد: الذهاب إلى الصفحة... للكبار فقط!! منتدى الحياه الزوجية إضافة رد   الذهاب إلى الصفحة... للكبار فقط!! منتدى الحياه الزوجية إضافة رد Emptyالأربعاء 14 أبريل 2010, 6:44 pm

موضوووووووووووووع حلو اوى تسلم ايديك بووووووووووووووووودى
https://ba7ral3osha2.ahlamountada.com

الذهاب إلى الصفحة... للكبار فقط!! منتدى الحياه الزوجية إضافة رد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هذه هى الحياه
» مجاديف الحياه
» الحياه رحله
» برجك يحدد طريقتك بالإعتذار ركن أختبر نفسك إضافة رد
» محشش فتح منتدى شوفوا شروطو ~ههههههههههههه من الاخر