بحر العشاق
شويه نكت جمدة %D9%85%D8%B1%D8%AD%D8%A8%D8%A7
بحر العشاق
شويه نكت جمدة %D9%85%D8%B1%D8%AD%D8%A8%D8%A7
بحر العشاق
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحر العشاق

الرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
اهلا ومرحبا بيكم فى شبكه ومنتديات بحر العشاق

شويه نكت جمدة

كاتب الموضوعرسالة
بودى
مــديــــرٍ عـــــآإم
مــديــــرٍ عـــــآإم
بودى

شويه نكت جمدة Empty
مُساهمةموضوع: شويه نكت جمدة   شويه نكت جمدة Emptyالإثنين 12 أبريل 2010, 8:22 pm

اتنين مساطيل مشين مع بعض فجأة طلع عليهم اسد واحد منهم مسك حجر ورماه على الاسد وجرى والتانى فضل واقف مكانة صحبة بيقولة انت واقف ليه رد عليه انا مالى هو انا الى رميت عليه الحجر
..........................................
واحد بخيل راح يزور والدتة فى المستشفى لقى الباب مكتوب علية ادفع قال اشوفها بقى لما تيجى البيت
........................................
شيخ بيوصى الناس فى الجامع :كل واحد بعد مايطلع من المسجد يجرى على ايد مراته ويبوسها فواحد بيقولو طيب واللى مش متجوز يا مولانا يعمل ايه قالو يبوس ايده وش وضهر
....................................................
مرة ولد صغير سأل والده: باب انت جبتني ازاي؟ قال اللأب: بص يا حبيبي احنا جبنا شوية سكر و حطناهم تحت السجادة جينا تاني يوم و رفعنا السجادة وجدناك. ففكر الابن فيها "إيه لو أبقي أب من الأن" فجاب شوية سكر و وضعهم تحت السجادة صحي تاني يوم وجد صرصور فقال:"لو ماكونتش ابني انا كنت قتلتك
..........................................................
اثنين ساكنين في خيمة ونايمين على ظهورهم بالليل.. بص الأول للسما وقال للثاني شايف ايه ؟ قال اشوف نجوم كثيرة.... قال وده يدل على ايه ة ؟ قال الثاني : ان فيه مجرات وكواكب غيرنا في الكون ده . قال الأول ده يدل ان سقف خيمتنا انسرق ياغبي
.............................................................
شيخ بيخطب يوم الجمعه:ياجماعه اليومين دول فى موضه النساء بيضربو الرجال واى زوج مراتو بتضربو يوقف الناس كلها وقفت ماعادا واحد فالشيخ بيقولو ممكن تقولنا مراتك مابتضربكش ليه قالو والله يا مولانا من كتر الضرب مش قادر اقف
............................................
مرة واحد راح يوكل محامى....... لقاه صايم
https://ba7ral3osha2.ahlamountada.com

شويه نكت جمدة
صفحة 1 من اصل 1