بحر العشاق
كلام في الحب(مشكلات عاطفيه ونصائح في الحب) %D9%85%D8%B1%D8%AD%D8%A8%D8%A7
بحر العشاق
كلام في الحب(مشكلات عاطفيه ونصائح في الحب) %D9%85%D8%B1%D8%AD%D8%A8%D8%A7
بحر العشاق
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحر العشاق

الرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
اهلا ومرحبا بيكم فى شبكه ومنتديات بحر العشاق

كلام في الحب(مشكلات عاطفيه ونصائح في الحب)

كاتب الموضوعرسالة
سهيل سيد

الجوزاء

كلام في الحب(مشكلات عاطفيه ونصائح في الحب) Empty
مُساهمةموضوع: كلام في الحب(مشكلات عاطفيه ونصائح في الحب)   كلام في الحب(مشكلات عاطفيه ونصائح في الحب) Emptyالثلاثاء 09 مارس 2010, 7:38 pm

[center] Arrow Arrow Arrow

سهيل سيد

«®️°·.¸.•°°·.¸¸.•°°·.¸.•°®️»السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الموضوع ده برضه مش مقتبس ده موضوعي أنا .......
بالحب نصل لبر الأمان
تاني موضوع ليا في القسم أنا حبيت أضيف خبرتي في مجال الحب في المنتدى عن طريق قسم الحب والرومانسيه في صوره حل المشكلات العاطفيه...نفيد ونستفيد مش أكتر
أنا شايف أن الحب بالنسبه لبعض اللي عاشوه أجمل شئ في الوجود بس على النقيض في النوع الثاني اللي الحب سبب لهم عقده نفسيه الزمن وحده هو الكفيل بإزالتها وبعضها لا يذهب مع الزمن.
الحب كلمه جميله معناها كبير (والحياه معاني وأسمى معانيها الحب )ومن منطلق موضوعي هذا أنا بوجه دعوه عامه للتمسك بالحب لأن الحب هو سبب وجود البشريه... والمختلف معايا في الرأي ياريت يسيب رد بكده وأنا مستعد أقنعه بوجهة نظري اللي تعبت كتير في إثباتها واللي متفق معايا في الرأي ياريت برضه يسيب رده يؤيد بيه كلامي.
ياريت مايكونش في حرج من أي نوع في عرض المشكلات وللعلم (إحنا كلنا داخلين بأسماء مستعاره)يعني ماحدش يعرف حد واللي هياخد رد المشكله هو صاحبها بس وفي نفس الوقت في حال وجود أي عضو عنده نفس المشكله ومحرج من عرضها هيستفيد من الرد عليها ولو الرد مش مناسب ليه ساعتها ممكن يتشجع ويقول مشكلته ومش معني ذلك أن نحل المشاكل بس لأ وكمان اللي علاقته كويسه باللي بيحبه ممكن يسأل النصيحه برضه وأنا مستعد في أي وقت لحل المشكلات وترك النصائح.
متأسف ع الأطاله وأسالكم الردود ثم الردود فالردود لأن الردود هي اللي هتخلي باب الحوار مفتوح في الموضوع ده. مشكورين على سعة صدركم لموضوعي والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
http://www.tagged.com/profile.html

كلام في الحب(مشكلات عاطفيه ونصائح في الحب)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» موضوع جامد (كلام في الحب وعن المشاكل العاطفية في الحب) للشباب والبنات
» كلام عن الحب
» كلام في الحب
» قبل ((الحب))وبعد((الحب))وعند((الحب)
» هل الحب حقيقة أم خيال ؟ هل يوجد شىء اسمه الحب الحقيقى ؟